lordbyrad - 2008-02-17 21:13:54

Formularz zgłoszeniowy służy do standaryzacji maili wysyłanych do operatorów gry. Mail musi zostać wysłany z konta pocztowego podanego w ustawieniach, a te formularze służą jedynie do utworzenia przejrzystej dla operatora treści maila.


http://ogame.onet.pl/regeln.html napisał:

1.3. Podczas gry na jednym komputerze z innymi graczami, tylko JEDNO konto na Universum może być zalogowane. (Tak więc, gdy grupa osób korzysta z jednego komputera i gra na tym samym Universum, każdy musi poczekać na swoją kolej)

Przy próbie ponownego zalogowania na dane konto (gdy już ktoś jest zalogowany) następuje poprawne logowanie, ale osoba, która wcześniej byla zalogowana zostaje wylogowana (do konta zostaje przypisany nowy numer sesji przy każdorazowym logowaniu).


http://ogame.onet.pl/regeln.html napisał:

1.4. Zabezpieczenie przed przechwyceniem sesji - IP-Check - może zostać wyłączone tylko za zgodą operatora gry. Funkcja ta jest włączona gdy pole opisane 'Wyłącz IP-Check' znajdujące się w ustawieniach konta jest puste.

Radzę sprawdzić w ustawieniach i po prostu więcej nie zmieniać.


http://ogame.onet.pl/regeln.html napisał:

2. Dzielenie konta
Dopuszczone jest jednokrotne logowanie się na czyjeś konto, wyłącznie w celu włączenia urlopu, przy spełnieniu następujących warunków:
* Wysłania w ciągu 48 godzin od momentu zalogowania się (czyli podczas trwania urlopu) do Operatora Gry informacji z podaniem dnia i godziny zalogowania, która zostanie odnotowana w profilu gracza.
* Jeżeli po zalogowaniu okaże sie, że nie można włączyć urlopu, należy się wylogować (dopuszcza się wydanie surowców na budowę budynków, badań lub jednostek w stoczni, ale wtedy traci się możliwość ponownego zalogowania w celu włączenia urlopu).
* Nie są dopuszczalne żadne ruchy flot nawet wtedy, gdy nie można włączyć urlopu z powodu aktywnej floty lub pracującej stoczni.
* Jeżeli po zalogowaniu okaże się, że urlop można włączyć za np. kilka godzin, gracz ma obowiązek po stwierdzeniu takiego faktu skontaktować się z Operatorem i powiadomić go o konieczności ponownego zalogowania się w terminie późniejszym, w celu włączenia urlopu.
* Stwierdzenie przez Operatora innych działań na koncie, niż wyżej wymienione, automatycznie oznacza karę dla zamieszanych kont z powodu dzielenia konta. Jeżeli osoba dokonująca niedozwolonych działań na koncie nie gra na danym Universum, karane jest jedno konto.

Jeżeli ktoś ma zmienne IP (np. neostrada, to wystarczy wylogować się z OGame, rozłączyć się z internetem i od razu połączyć sie ponownie, aby zmienić swój IP, a następnie włączyć przeglądarkę (INNĄ niż ta, na której byliście zalogowani na własnym koncie, ewentualnie wejść w ustawienia i usunąć wszelkie ciasteczka i uwierzytelnione sesje) i już można bezpiecznie logować się na konto znajomego grającego na tym samym UNI.
Jeżeli nie masz neostrady, albo też nie wiesz czy masz stałe, czy zmienne IP, to TRZEBA stosować się do powyższego regulaminu (login, następnie urlop i logout), a następnie wysłać maila do GO korzystając z  formularza zgłoszeniowego.


http://ogame.onet.pl/regeln.html napisał:

3. Wielokontowość
Wskazówka: W sytuacji, gdy gracze okazjonalnie korzystają ze wspólnego dostępu do internetu, na przykład w weekendy, a w dni robocze grają oddzielnie, zakaz omijania multialarmu obowiązuje wyłącznie w momencie gry z tego samego miejsca (komputera lub sieci), w tym przypadku w weekendy. W razie wątpliwości odnośnie kontaktów flot w danej sytuacji należy zasięgnąć rady właściwego dla danego Universum Operatora Gry. Jego decyzja będzie w tym wypadku ostateczną.

Nie jest konieczne wysyłanie długiego FSa jeżeli jedziecie np. na weekend do kumpla, który gra na tym samym UNI, wystarczy to zgłosić korzystając z formularza zgłoszeniowego.


http://ogame.onet.pl/regeln.html napisał:

4. Pushing
* Każda wymiana surowców między graczami musi się mieścić w aktualnie obowiązujących przelicznikach handlowych, czyli widełkach od 2:1,5:1 do 4:2:1 (gdzie poszczególne liczby oznaczają stosunek surowców: metal/kryształ/deuter).
* Pożyczki i premie są zabronione.
* Handel musi zostać zakończony w przeciągu 24 godzin licząc od momentu dostarczenia surowców przez jednego z graczy.
* Jeśli otrzymałeś surowce od gracza słabszego od siebie, nie możesz ich zatrzymać. Należy zgłosić ten fakt do właściwego dla danego Universum Operatora Gry.

Chyba nie trzeba tłumaczyć.


http://ogame.onet.pl/regeln.html napisał:

4.3. Moonmaking
* Szczątki mogą zostać zebrane przez dowolnego gracza (także niebędącego atakującym ani obrońcą) pod warunkiem, że w ostateczności trafią one do właściciela zniszczonej floty, z której powstały, lub do osoby od niego słabszej punktowo.
* W przypadku strat po obu stronach, gracze muszą podzielić się szczątkami proporcjonalnie do strat poniesionych we flocie. Wyjątkiem są uniwersa, na których tworzą się szczątki z obrony, gdzie powstały z obrony złom należy do obrońcy i nie podlega podziałowi.
* Każdy przypadek zbiórki i odesłania złomu do jego właściciela jest traktowany jako pożyczka recyklerów i podlega obowiązkowemu zgłoszeniu do Operatora Gry z uwzględnieniem zasad opisanych w pkt 4.6.

Analogicznie do pushu - dzielenie złomu według strat, albo tak, aby silniejszy gracz nie wziął więcej surki niż powinien.


http://ogame.onet.pl/regeln.html napisał:

4.6. Wypożyczanie Recyklerów
* Wysyłanie surowców do silniejszego gracza po udzieleniu mu pomocy w postaci pożyczki recyklerów (zarówno przy zwykłej walce jak i przy podziale złomu po walce ACS) jest dozwolone pod warunkiem zachowania 48 godzin na zakończenie transakcji oraz wysłania odpowiedniego zgłoszenia do Operatora Gry. Brak zgłoszenia pożyczki recyklerów kwalifikuje gracza do blokady konta z powodu pushu.
* Zyskami z zezłomowanej floty można dzielić się dowolnie, o ile podział ten nie narusza zasady pushu. Wszelkie przejawy wspomagania takimi podziałami silniejszego konta kosztem słabszego będą traktowane jak push. Głos decydujący w takiej sprawie ma zawsze Operator Gry.

http://ogame.onet.pl/regeln.html napisał:

5. Bashing
Zasada bashingu uniemożliwia zbyt częste atakowanie jednej planety/księżyca przez tego samego gracza. Więcej niż 6 ataków na planetę/księżyc w ciągu jednego dnia (od godziny 0:00 do 24:00) będą definiowane jako Bash i są niedopuszczalne. Zasada ta dotyczy także ataków na konta nieaktywne.

Dotyczy wszystkich bitew w których flota agresora przetrwała (wysłanie RPMów nie daje RW, a więc nie jest to bitwa).


http://board.ogame.onet.pl/thread.php?threadid=809487 napisał:

8. Bugusing
Wykorzystywanie bugów, omijanie zabezpieczeń gry, wykorzystywanie ograniczeń gry do oszukiwania, korzystanie z "programów wspomagających", ingerujących w kod, utajnienie informacji o bugu lub błędzie.
Kara: Kasacja (ban na więcej niż 40 dni z urlopem). Banuje wyłącznie SGO.
Wyjątek: Bugusing przy użyciu sond szpiegowskich
Na 6 sekund (lub mniej) przed atakiem (dolotem floty) zakazujemy jakichkolwiek działań ze strony agresora bądź obrońcy a także wszystkich innych osób, które mogą doprowadzić do lagów, bugu z nierozstrzygniętą walką lub uniemożliwienia ucieczki obrońcy.

www.plywanie.pun.pl www.narutograforumowa.pun.pl www.playwwe.pun.pl www.g608-2.pun.pl www.mastersofpokemon.pun.pl